2014年7月9日 星期三

炎夏

好耐冇同大家見面~去左次旅行~公事又忙就冇上來一排~熊妹妹都好掛住大家~不過夏天佢就懶d~成日搵周公子

去親旅行一開喼, 佢一定走入去玩~玩完重要瞓係上面唔願走.....冇佢計


唔止喼, 袋都唔放過, 見到就要坐下先, 重係上面沖下涼~

又搞搞震~

搞完暈左? 哈~因為去完寵物展, 袋入面有包貓草, 佢high左

懶豬一隻~佢好小露肚腩瞓架~自我保護意識好高~唔知係咪熱, 夏天介備放鬆左~


見到佢重有條腰既曲線呢, 我覺得佢瘦架~無計, 都唔like食既~可能冇人同佢爭食所以唔恨食野~




呢張似唔似員工証呢~上面冇黎正經, 下面就一臉認真~哈







27 則留言:

  1. 熊妹,你多D上來啦,miss you and your lovely cat ....
    去旅行我隻貓都唔知點算.....
    小米幫佢兩隻貓做左兩個身份證呢...哈哈好好笑嫁

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻~我會多d上來update熊妹消息::_364
      2公婆去旅行要搵人朋友或親友上屋就係煩d, 熊妹一歲前我試過放係人地屋企佢都ok(如果夢夢肯, 我可代為照顧~哈), 但近年我地就分開去旅行, 留返一個人照顧佢::kk3100
      我係facebook見到牛美個身份證a~好得意

      刪除
    2. 哈哈多謝你先,阿夢估計好難同其他人相處,唔知點解佢咁怕生保人...唉....真是惡到冇朋友::uu7063
      你都同熊妹整番張啦,好得意..
      哦,咁我點樣稱呼你呢? 一直以為你叫做熊妹,以為你隻貓是仔仔...::rr8009

      刪除
    3. 叫我熊媽都得架~hehe
      熊妹係女黎,不過樣衰衰又粗魯成個麻甩佬咁:p
      呢個衰妹都好惡架~主場就好nice,一出到去就惡死,八卦但又唔比人掂,睇醫生就最煩

      刪除
    4. 一出去就惡死....::mm2065
      阿夢一出去就變驚青小乖......

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈.....我以為blog主是熊妹...原來是貓貓

      刪除
    2. 佢幾兄弟姐妹係佢一個條尾咁粗架咋~不過應該係死毛多所以咁粗::oo2057

      刪除
    3. 夢媽唔緊要::cc7256
      我同熊妹己融為一體了~因為我係貓奴~::mm1544

      刪除
  3. 唔止一排咯~~ 多啲上舖啦~~

    回覆刪除
  4. 中意去旅行,真是貓奴的死穴,主子小時侯尚可以放別人家中寄養幾天,但日漸長大就不可以了,祇可以放條鎖匙俾人,但又不好意思放太耐,真是兩難。

    回覆刪除
  5. 真係~主子越大越難,長旅程真係唔使諗>.<

    回覆刪除
  6. 熊妹你好嗎? 乜坐得咁開放既? 哈哈~
    唔知係咪天氣熱, 哈碌甩好多毛之餘仲成日舔自己, 搞到條尾都幼晒....::mm1581
    我鍾意粗尾尾啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~佢其實好麻甩架~一d都唔好仔~::rr8011

      咁哈碌舔咁多會唔會嘔毛嘔多左呢? 熊妹之前又係勁甩毛,又成日舔, 差唔多隔日嘔毛一次真係嚇死我~::vv4033

      刪除
    2. 咁哈碌又冇嘔毛喎...touch wood咁耐以黎嘔過一, 兩次啫...你有冇俾吐毛膏/貓草之類俾佢食呀? 食左會好D, 係痾出黎而唔會嘔出黎,冇咁辛苦架...

      刪除
  7. Hi熊妹好耐冇見啦,冇見一排靚咗又大隻咗喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝讚賞~真係好耐冇見啦~契b同細b好嗎? 有冇一齊玩打交a??

      刪除
    2. 佢地幾好,多謝妳^^
      佢地間唔中都會打,又成日你追我逐
      其實我先一排才知妳係Yammie :p

      刪除
  8. 回覆
    1. 又幾似喎~::uu7060 咁要幫佢急救~::mm2065

      刪除