2014年7月18日 星期五

男扮女裝~

呢隻衰妹成個男仔頭咁, 又粗魯, 一d都唔淑女, 襯佢重細要幫佢由牛王妹變番個女孩子先~

比D飾物你戴下先~但好唔襯喎~


咁樣呢? 有冇好D?  


嘔~真係一D都唔得~打個煲呔同頸圈感覺重順眼D~





嘩~搞左好耐, 終於有張少女樣~但呢個唔係少女含羞樣, 係有D屎臉樣~哈~


萛啦~放過你啦~你都係死証冇得改~
睇下拍埋阿哥度十足兩兄弟~絕對唔似兩兄妹~



整蠱完佢~氹番佢, 比小小佢鍾意既牛奶佢飲~佢真係好like架, 追住黎飲~但真係小小啫, 唔係有機會肚疴架~





18 則留言:

  1. 噗...熊媽...咁係男扮女裝...定女扮男裝....定男扮女扮男裝 XDDD

    回覆刪除
  2. 佢肯比你咁搞, 算好脾氣吃啦

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe, 追左佢九條街煩死佢~忍唔住要抖抖又比我有機可乘::mm2065

      刪除
  3. 唔似女仔唔緊要,可愛搭夠

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊妹: ee你真識貨~我係賣可愛~::kk3111 我老媽唔識欣賞我~

      刪除
  4. 熊妹真係扮仔襯D喎:p
    佢係飲咩牛奶㗎?唔通佢想做番貓B?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個樣成個牛王頭咁~可能比契b更似仔呀::mm1581
      佢試過搶我飲果d牛奶, 我又買唔到貓奶比佢, 唯有比小小人飲既佢飲:p
      佢可能真係想做番bb架

      刪除
  5. 試下著條裙仔, 可能更似男扮女XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 未著到條裙, 我諗我隻我手已經可以報癈::rr8011

      刪除
  6. 紫色玫瑰好淑女呀! 蝴蝶仔成個Hello Kitty咁, 好可愛呀!

    回覆刪除
  7. 果朵紫色花.......笑死我::mm1544
    其實, 啤妹戴唔戴都係咁靚女架啦::mm2291

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊妹: 好慘~比老媽子搞成咁::mm2414
      細妹媽媽你就識貨啦~我唔戴野就係最靚女~天生麗質::mm2374

      刪除