2014年7月28日 星期一

尋家

代朋友出POST:

FROM MY FRIEND:

水廠清貨倉搵到呢隻小貓咪, 媽媽不見了。小貓現在我家, 需要一個家, 請大家幫手問身邊的朋友。
如果有興趣可讓我知道, 小貓開始食乾糧, 仲識用沙盆同尿尿, 好叻仔。



各位, 如自己或朋友有興趣, 可與我聯絡, 希望小貓搵到一個溫暖既家 ^^

13 則留言:

  1. 好可愛...熊妹有冇呷醋呢?
    可惜我唔能夠多要一隻LU....

    回覆刪除
  2. 呢個post係代朋友出~如果放係屋企~都唔敢想像熊妹接唔接受到~
    我都係~暫時唔可以養多一隻~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,養多一隻,要考慮的問題多多....

      刪除
  3. 慘慘豬><
    不過佢好得意丫
    妳有冇post去全能的FB呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 後來先知呢個係朋友既朋友出架~冇比聯絡資料~post去facebook冇聯絡人又唔知點咁, 所以先係度出, 因為多愛貓之人麻~我都問緊有冇聯絡資料可放出來, 有就係facebook 度post, 但未有回覆

      刪除
  4. 駛唔駛幫手分享?應該點整呢?
    死啦,玩得FB多,唔駛玩呢個....XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係玩得facebook多都唔慣用blog架XDD
      我一收到就心急POST出來, 後來有朋友話冇聯絡資料太轉接, 最多問左先, 因為如果有人肯收養但最後找唔到事主就煩, 我都覺得係, 所以依家問緊事主聯絡資料, 但又未有回覆>.<

      刪除
  5. 回覆
    1. 未有事主聯絡資料, 因為如果有人肯收養但最後找唔到事主就煩,所以依家問緊事主聯絡資料, 但又未有回覆>.<
      希望係因為已經有人收養左而冇消息啦~

      刪除
  6. 回覆
    1. 係A~又可愛又可憐, 希望佢有好人家收養佢啦~

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都冇晒消息, 希望係佢已經有人收養左~

      刪除