2014年3月17日 星期一

2歲大了


17.3.2014 我熊妹2歳大啦~


呢個阿媽自己走左去旅行丟低我同熊豆,好在佢知機係我生日正日返黎同我慶祝,否則我唔會原諒佢~哼


算佢啦,買左我like既小食同玩具比我做生日禮物


生日願望就係三得~食得玩得瞓得

27 則留言:

  1. 呵呵,生日快樂~~~
    祝你日日都咁爬得、跳得、喵得: )

    回覆刪除
  2. 祝熊妹越來越靚女、貓奴聽教聽話

    回覆刪除
  3. 熊妹,生日快樂,零食玩具長有

    回覆刪除
  4. 生日快樂熊妹,祝妳越大越靚,身體健康^_^

    回覆刪除
  5. 熊妹越來越靚,生日快樂啊!

    回覆刪除
  6. 遲左添~ 祝熊妹生日快樂, 越大越靚女, 身體健康~~

    回覆刪除
  7. 原來熊妹大過哈碌3日咋! 祝熊妹越大越靚女, 身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 熊妹: 係a~哈碌, 我大你小小, 係姐姐, 你要敬老, 哈

      刪除
  8. 生日快樂!! 貓體健康!!!!

    回覆刪除