2014年1月7日 星期二

新年快樂~

各位blog友, 新年快樂~貓肥屋潤~貓兒食到舔舔脷~

由於熊阿娘好忙同好懶, 搞到我冇晒消怎息添~其中一個忙點就係本主上車做業主~依間樓價貴, 唯有自家建造, 減輕成本~

為免阿娘馬虎, 我全程監工先得~






搞咁耐先整左條梯~


搞到我鬼咁悶~ 眠一眠先~


試下d板穩唔穩陣先~


喂~咁大條"拉"既?


搞左成粒鐘先完成呢個工程~比想像中細間喎~果然依家d賣樓推銷手法有d問題~唔好話我知係建築面積同實用面積問題呀~


驗收中......




隔離狗哥哥都話恭喜我新屋入伙~


其實呢間只係我私人別墅~事關我本主鍾意瞓邊就瞓邊~貓奴冇得say no~哈
呢個就係我私貓貨倉~有齊我d罐罐同玩具~得閒我就會stock take下~ 



最後我又學人僣建下~再加個番個花園仔咁~

舖番個墊, 得閒晒下太陽咁梳肝下~ 


19 則留言:

  1. 嘻, 我都好鍾意~不過下層樓底矮左d, 我係入面坐唔直架~

    回覆刪除
  2. 我覺得似playground多啲囉,貓地悶悶地就走去玩吓

    回覆刪除
  3. 熊妹你個豪宅別墅好正呀! 幾時招呼我黎渡下假呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無任歡迎啦~哈碌~我會拎哂我D小食招乎你^o^

      刪除
  4. 第一眼見到個迷你模型已好鍾意~如果再高小小就好~呢個完全係為左滿足佢阿媽我既購買慾~哈

    回覆刪除
  5. 嘻嘻,懶咗一排!而家同你講:

    祝你一家新年快樂!身體健康!恭喜發財!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻~我都係一個懶人~祝你人貓健康, 萬事如意~

      刪除
  6. Hi 熊妹,祝妳身體健康、越來越靚女
    有個私人後花園,真係羨慕C人啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝契b同細b, 身體健康, 日日有罐開~b媽就青春美麗, 日日有食神~
      我除左有個後花園重有個人肉玩具就係我阿媽, 日日呅佢, 係佢身上跳來跳去激死佢~呵

      刪除
  7. 嘩嘩嘩,你間別墅好正呀,恨C禾Bill Bill啦!

    回覆刪除
  8. 我都係近排先見到,好鍾意,要諗諗先 :p
    因為三隻一定爭到打崩頭 XDD

    回覆刪除