2013年11月6日 星期三

懶鬼

呢個阿媽好懶a~又掛住自己去旅行,又唔同我update下個blog~ 

返黎要摷下有冇收埋D 違禁品先~同埋睇下有冇買野比我~

乜得咁小野係我咋~熊媽你要自我反省下啦~

竟然帶埋熊阿哥去旅行影相 (小樽又真係幾靚幾舒服)

又同熊妹婆婆一齊去浸溫泉

睇楓葉~





日本貓貓真係好自由架~佢地唔會太怕人~


重會問人拎野食~日本人都好喜歡貓貓架~街貓都好安全~唔怕人~不過見到有頸圈, 可能係家貓出黎玩下啫



重係日本買呢2個南瓜返來~話同我及阿哥係halloween影相~都唔好玩既~比個鬼影你夠應節啦掛~


又係梳化底摷摷下野瞌著左添~唔覺意瞓左係熊媽腳面, 搞到佢好開心咁話我幫佢暖腳~小小野就氹到佢鬼咁開心~貓奴即係貓奴~


21 則留言:

  1. 風景靚到不得了! 上次我去日本, 抬咗一箱貓糧返黎, 不過我係晨早上網訂咗, 再送去酒店.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係a~風景真係好靚~
      嘩~一箱咁勁? 有冇超重呀 ?

      刪除
    2. 我訂ciao魚柳多, 所以唔過重, 兩個人分嘛! 不過而家阿信屋折咗都同日本同價咯, 唔使再去日本買.

      刪除
    3. 係a~上次重有7折添, 真係好抵, 不過重有存貨就冇買到了

      刪除
  2. 熊妹見你淨係帶熊哥唔帶佢去呷醋呀...不過買左咁多小食俾佢, 實開心晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哼, 我去左咁多日返來都唔覺佢好掛住我~哈
      實在唔應該買咁多野比佢:p

      刪除
  3. 回覆
    1. 除左小小野食~就買左個帆布骰仔~比佢哩埋同埋可以接駁隧道2邊~
      重有一張神奇貓墊~好似話有陣類似貓草味, 貓貓會好high
      重有手指套, 用黎幫佢刷牙~

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 好耐冇見啦,妳去左旅行,熊妹邊個照顧呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 今次只有我同熊妹婆婆去,佢老豆照顧佢

      刪除
  6. ciao果款係咩黎嫁 ?包裝好靚呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一包有5小包, 好似d魚肉涷咁, 我隻衰妹唔係好like小食, 不過迫佢食過一次, 呢隻佢又like喎~但魚條好似平d抵d, 哈

      刪除
  7. 有貓瞓響腳面梗係開心啦, 可以掂住貓貓個超軟熟肚仔呢~

    回覆刪除