2013年10月5日 星期六

中秋節禮物

今年中秋,婆婆比左幾封利是D孫仔買燈籠,我當然唔執輸伸手攞埋一份啦。多謝阿婆^^! 燈籠都唔好玩~阿媽就買個玩具比我~

呢條隧道都幾好玩

可變型架

重可當一個新竇hea下添

冇貓陪我玩就悶D~唯有自己玩飄移



18 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈~佢一邊身d紋就好出, 另一邊就.... 模模糊糊咁架~

      刪除
  2. 熊妹好大隻丫!
    有人咗隻隧道俾我仔,唔唔多玩,真係嘥料

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個衰妹得個身長~個肚就凹既~好鬼廋, 前排跌返去3.5kg, 我依家溝d bb糧比佢諗住谷肥佢小小~
      可能契B覺得自己玩悶呀~有貓一齊玩~追逐下可能先會玩~哈

      刪除
    2. 呢個禮拜我朋友去旅行,我暫托佢兩隻女,依家我屋企有3貓,日日係屋企打餐死@@

      刪除
    3. 係咪之前來過果2隻?打交都係貓際關係既一種,哈

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢會唔會喱埋係入面, 突然間出黎嚇你呀??

      刪除
  4. 兩彈o係呢條隧道玩玩下就互片!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈~唔好打大交喎~
      我見出面舖頭d貓仔就係咁犬伏黎仗伏去係d洞度打貓同追逐, 好似好好玩咁~

      刪除
  5. 只有一隻貓貓嗎?得閒黎探下我八貓一狗!^^
    http://pigdotdot.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. 係a,得佢一隻,你有八貓一狗好勁a~即刻去探下佢地先

      刪除
  6. hihi 我終於都搬左屋啦, 得閒黎探下我地啦~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. YEAH~恭喜新入伙~冇失去小肥貓消息^^

      刪除
  7. 得一隻貓,係悶啲,加多隻貓同佢玩啦

    回覆刪除