2013年9月6日 星期五

賊仔

再試一篇影片先~

一個死心不息的賊仔~

18 則留言:

  1. 好得意呀! 係都唔鍾意你放上上面...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過放番係D手飾箱櫃桶仔度, 佢會咬開個櫃偷番出黎@.@
      所以我成日唔見D髮圈~

      刪除
  2. 佢鍾意玩髮圈﹖
    我條link呀http://ruby2149.blogspot.com/

    回覆刪除
    回覆
    1. 係a,應該容易咬~
      ^^又可以見到Charco仔同天師仔

      刪除
  3. 呵呵佢知你同佢玩呢~~
    你唔俾佢,收埋,佢偏要拿出來...XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就係咁~成日同我作對>.<

      刪除
    2. 呵呵阿夢都係咁,周不時唔知係邊樹找一些小物件擔來我腳下...
      他們覺得,這是「示好」的動作 XDDD

      刪除
  4. 好叻叻呀! 以為媽媽同佢玩....

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係架~佢玩野成日摷我d野同偷野架~冇佢符架~

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢係賊黎, 佢連手飾櫃都可以咬開黎偷野架~

      刪除